Dagens outfit<3

Japp då kom dagens outfit som jag lovat er. Måste säga att jag hade lite problem med att bli nöjd med bilden så det slutade med att jag skit i hur den blev xd KAn ju inte direkt säga att jag blev nöjd men aja.


Tröja- ?
Halsband- H&M
Shorts- H&M
Hudfärgade strumpebyxor- H&M
Skor- H&M

Hahaha ja man kan la nästan säga att det är taget som från H&M katalogen för det skulle inte förvåna mig om tröjjan var där ifrån också xD

Nu ska jag till skolan där vi ska ha tema dag så vi får la ser hur det blir. Ni får ha en underbar onsdag och nu är det snart valborg. Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vad fina skorna var till det! :O jag gillar dom mer och mer för varje gång jag ser dom nu. :}

2009-04-29 @ 19:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0