Fullt upp!

Förlåt men jag har inte hunnit skriva idag det har verkligen varit fullt upp! Först vaknade jag typ vid 9 villket jag tyckte var bra för då behövde jag inte stressa. Vid 11 åkte jag och hanlade till kvällen och vid halv 12 kom jag hem. Jag förberede efteretten som var pannacotta. TYp städade lite och så tänkte jag att jag var igod tid men då skulle vi visst på komfa träff 2 så fick åka dit till typ 4 så då var jag lite små stressad. Och det var skit tråkigt i kyrkan! Efter det var jag typ as trött och ville bara sova men jag fickstäda lite till förbereda maten eftersom vi skulle grilla och så det har inte funnits tid till att blogg men ska bli bättre det lovar jag <3 Men nu ska vi snart sova eftrsom Rebecca tamara och alice är här för imon så är det också en sterssig dag så vill ha en lång skön natt nu men skriver mer imon <3 puss puss på er <3

P.S Börjar redan bli lite brun :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0