GÖTEBORG!

HEl alla blogg läsare! NU sitter jag på hotel 11 I Göteborg och vi har nyss kommit hem från stan. JAg fick inte köpt jättemycket men en del blev det. Just nu är jag inne på min systers  dator eftersom internet på min dator går att koppla upp på min för tillfälletmen ska se om jag kan fixa det så att jag kan lägga in bildet osv.

Men som sagt sitter jag på hotelrummet nu och jag ska snart gå och bada bubbel pol på taket, så mysigt!
Och annars idag har vi varit på komersen och sålt gammla saker xd HHAHAHA så snåla alla var!! PINSAMT VÄRRE!
Senn åt vi på bbousf hóus? ( och det stavas hurdå?) Om någon undrar åt jag kykling med  råstekt potatis <3

Jag köpte två par shorts, skolavslutningsklänning/ komfermationsklänning, taihgts, örhängen, en ring och löshårsfläta.


Skriver snart!

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0