Hemma<3

Nu är vi hemma efter en dags shopping och jag är jättenöjd. Det blev ka inte jättemycket men jag ska ju till Göteorg i helgen så ska köpa kläder då! Tyvärr blev det inget vidioinlägg eftersom det inte funkade som väntat men får se om jag kan fixa det när jag kommer hem :D MEn det jag köpte på stan idag var 1 läppglans, hårsnoddar,ett par solglasögon, rosa kinapinnar<3 2 par skor! OCh en hello kitty klubba. MEn nu ska vi snart äta kötbullar och potatis . OCh jag glömmde nästan att saga att bilder från idag och sakerna jag köpte kommer också när jag kommit hem det är lite svårt att få allt att funka nu nr det inte är min dator jag är inne på. MEn det ska nog fixa sig MEn som sagt ska jag snart äta så får sluta nu . HA en under ´bar dag alla <3


Många kramar 1000 pussar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0