Hemma:D

Nu är jag hemma från Alice och jag har redan duschat och allt. Och igår var det super kul! Jag hade verkligen missat något om jag inte gott så jag ångrar det ABSOLUT inte. Hahaha fast i början var det helt dött precis som på skoldiscon men sen blev det bara bättre och bättre. Det roligaste var när dom satte på en lampa som typ blinkade as mycket så det såg ut som om man gjorde allt jättesakta. Sen dansade vi typ hela tiden så jag har as ont i fötterna, jag satt ner i 5 min inte ens det på 4 timmar. MEn som sagt var det super kul så ni som inte kom ni missade något! Hahaha när jag kom till Alice gick det typ 15 min sen slocknade jag, jag var verkligen mega tröt.

Men nu ska jag blåsa håret och fixa mig lite och sen ska jag gå ner till stan där jag ska träffa Alice.

Ha det så bra <3

Många kramar 1000 pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0