Läskigt!

Idag var det skola och det var verkligen super tråkigt. Det var som vanligt kan man säga med So och lite så. Efter skolan har jag plugga och så skulle jag färga håret. Och jag har färgat håret flera gånger innan och det har inte varit något specielt med det, men idag när jag precis att i allt började det sticka i hårbotten. Jag fick typ panik och kastade mig in i duschen. Och jag hade inte i färgen mer än i 2 minuter men det blev lite skillnad ändå. Jag fattar inte hur men läskigt var det.

Idag bestämmde också jag och Alice vi ska gå på discot som är i himmle, det är jättemånga som ska dit och det ska verkligen bli super kul! Så imon ska vi ner och köpa biljetter. MEn nu får jag verkligen lite panik för VAD SKA JAG HA PÅ MIG?!?!??!?!??!? HJÄLP! Ajaja vi får la e hur vi löser det :S

MEn nu ska jag skriva lite mer på min deckare så ni får ha det så bra!

Puss<3


Kommentarer
Postat av: Linnea ;)

wiiie:) det ska blir sjukt kul på fredag:) nu har jag köpt biljett också, vi ses imon:D <3

2009-04-22 @ 19:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0