Mums<3

Hej alla! NU sitter jag och äte LAx med potatis, super gott! Idag har jag varit hemma hos Elin och bakat lite, hahah vet inte om et blev så bra xD Ska snart till elin igen:D JAg Elin och tamara ska ner till face stockholm som faktiskt öppnar idag:D Får se om det blir något spennande!

Idag var jag som sagt på stranden, super mysigt <3 HAde inte med mig min kamera så det fick bli några bilder med mobilen bara, hahah dom blev inte så bra men ändå bättre än inget!




Men det som var allra mysiast det var att gå på stranden hem när det var mörkt ute då känndes det som att sommaren var nära!! TAKE MEE BAAAAAAAACCCCCCCCCCCKKKKK!!!!


Kommentarer
Postat av: linnea

var det idag!? :O så mörkt? nej.. eller? igår va? :O:O höhö. mysigt såg det ut :)

2009-04-14 @ 16:00:09
URL: http://ineea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0