Mycket att göra!

Sorry för den dåliga uppdateringen har haft fullt upp som vanligt! Kände inte alls att jag var redo för skolan. Men nu är jag klar med deckaren vilket känns skönt så nu behöver jag bara oroa mig för SO provet nästa vecka.

Nu står jag och steker korv och jag har nyss kommit hem från brottningen Hahaha nu undrar la ni vad jag gjorde där?? Jo jag hjälpte min pappa och tog kort på alla barnen som han sen ska lägga ut på deras hemsidan. Han är nämligen tränare och så hade dom avslutning och så idag. Men innan jag åkte dit var jag med söta lilla Alice <3 Vi badade i hennes bubbelbadkar och tittade på gosip gir och så åt vi färska jordgubbar :D Mumsigt!<3 
Det var verkligen jättemysigt.

Ha det bra alla söta bloggläsare<3 

P.S Har fixad biljett till Ultimate på Fredag <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0