Sorry !!

Sorry för att inte la in ett inlägg igårkväll men jag hann inte kom ganska sent. Men som sagt var jag på kals
as hos min kusin och jag kan la inte säga att det var speciélt kul för jag satt typ bara och spelade spel på mobilen xD
Men idag är det ju fredag och jag har ingen aning om vd jag ska göra "/  Men jag får la se om jag kan vara med någon :D Men därimot i heljen har jag fult upp. På lördag kommer Rebecca, Alice och Tamara hit och det ska bli riktigt mysigt eftersom det var så länge sedan vi var alla fyra, så dom kommer hit imon så ska vi äta och ha det lite mysigt och först så skulle jag ha det väldigt rosa men jag får se hur det blir med det. Dom kanske kan få smaka på en cupcake :P Men jag kommer så klart att ta kort på det jag gör:D

På söndag så ska jag till min farmor och farfar för att påspyssla lite och det tycker jag ska bli JÄTTEMYSGT! så på kvällen så ska vi typ grilla:D

Så ja detta är vad jag skaa göra i heljen:D Vad ska ni hitta på?
Men nu ska jag snart till skolan så ska fixa lite små saker bara men ni får ha det bäst <3

Många kramar 1000 pussar <3

Kommentarer
Postat av: bells

fin blogg :D

2009-04-03 @ 14:15:56
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0