Sorry<3

Idag har jag haft fult upp. Började dagen med att sälja GT och senn var jag i kyrkan. När jag kom hem åt jag lite och pluggade lite svenska våran dumma svenska lärarevill att våran deckare ska vara klar tills på måndagen efter LOVET hur kan hon göra så? Men efter skrivir lite på den bakade jag och elin bullar hemma hos mig och hemma hos henne sammtidigtxD Elin brände sina bullar XD Och anledningen till att vi bakar är för att vi ska åka till borås på onsdag och då vill vi ha mycke med pengar medoss så vi ska försöka att sammla ihop så mycket som möjligt xD

Lite senare på kvällen var jag och min syster ute och joggade. Och nu har jag nyss tittat på en film som strax är slut och då ska jag titta lite på datan. NU är jag väldigt ledsen för en sak och jag är väldigt ledsen på en person men i bloggen nämns inga namn.

Men ni får ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0