Söt<3

Kom nyss hem från Alice. Vi gjorde inget specielt eller jo vi lekte med en hund som var där på besök. Jättesöt var den. Älsa hette den och hon var verkligen jättesprallig så vi gjorde en egen hundleksak till henne som hon bet sönder på ett´nafs.


Hhha men det hände en lite rolig sak xD JAg skulle få Älsa att hoppa upp i sängen så jag tog en kajalpenna MED loch och drog på hennes lakan, men så hade typ locket ramlat av så det blev ett stort sträck på lakanet xd


MEn nu ska jag titta lite på VÄNNER och senn ska jag sova. Ska upp halv 8 imon för klockan 9 ska jag på påsk frukost hos mormor och morfar och senn ska vi vara där hela dagen, ska bli jättemysigt tycker jag men ska se till att jag kan blogga imon ändå:D

HA det bra

Många kramar 10000 pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0