Tröt!

Kom nyss hem från Alice och jag är verkligen jättetrött. Det har varit mycket idag. Först var jag på stan i tre timmar och hittade inte någon ting jag ville ha:O Kan ni fatta det? Eller jo det är mycket jag vill ha men inte kan få men det är ju en helt annan sak. Och när jag kom hem från stan så tog jag och Alice lite kort och typ gick runt lite och sen skulle jag äta. efter att jag hade ätit åkte jag ner till Alice igen. HAhahahah vi hade så himla kul eller a jag hade i alla fall det. Sen åt vi lite popcorn och kollade på gossip girl <3 hahah vi älskar verkligen det och det var jättemysigt.

Imon kommer för hoppnings vis lite bilder från idag men jag kan inte låva något!

Nu ska jag kolla lite på gossip girl och sen ska jag sova för jag holler verkligen på att slockna men ha en underbar lördagkväll alla bloggisar <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0