Underbar dag<3

Hej alla blogg läsare1 IDag började jag med en lång promenad med min syster ute i solen. Vi var ute i 1 timma och 20 minuter och det var verkligen jätte skönt ute! Kunnde inte startat min dag bättre än såhär. Mn nu har jag duschat och ska fixa iording mig om en stund och senn ska jag träffa elin hos hennes pappa. Hahaha vi ska baa typ hela dagen xD Och så ska vi åka ner till stan för att köpa tågbiljett , tror jag. MEn vi får se hur det blir. Men måste gå nu.
HA EN BRA MÅNDAG <3 


Kommentarer
Postat av: an

Vad gullig blogg du har sötis! din header va jättefin! :D



annars har jag en frågestund du kan slänga in en fråga om du vill ;P mest för mn skull men ändåå hahah ;)



kraam

2009-04-13 @ 14:04:18
URL: http://nittioniograman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0