Varberg <3

Då är man hemma i vanliga varberg igen då. MEn tycker faktiskt att det är ganska skönt eftersom jag har saknat min säng! Så nu har jag packat upp allt och fixat lite!

Annars idag har vi varit lite på stan och påväg hem körde vi förbi ikea. Det blev en plast blomma och lite tyg xD När jag kom hem var jag men Alice, supermysigt. Vi tittade på asgammla avsnitt av gossip girl och så mysade vi bara <3 När jag kom hem packade jag upp och städade lite på mitt rum och nu ska jag snart plugga lite det är ju skola imon!!

MEn det blev faktiskt lite shopping idag på stan!


supersöta skor från MONKI haha eller om det heter MONKY


Och den klassiska tröjjan från gina tricot

Ja men nu ska jag sluta men ni får sova så gott

Natti natti på er sötaungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0