`VARBERG!

Lédsen att det inte blev något inlägg igår men mitt internett kronglade och bilderna med men  nu ska ni få några fina bilder från borås!

Bild 1. Hahahah när jag och elin ska sälja på torget helt själva typ xD
Bild 2. En fin blomma till Elins Far mor.
Bild 3.Snygg elin på tåget
Bild 4. Min första chips med dipp
Bild 5. Elin med shopping baaaggggssss
Bild 6. JAg och elin äter Glass!
Bild 7. Gårdgens Outfit



Oj det blev viss inte så minga :S MEn vi han inte lägga så mycket tid på att ta kort. Men nu kommer bilder på alla jag köppte iallafall!:D



Ja det blev ju lite så shopping! MEn visst var flippfloppen super coola??

MEn nu ska jag åka ´till göteborg men jag skriver mer då om dom har internett där! ´HAr iallafall datorn med mig! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0