Andra dagen -.-

Asså fattar ni hur tråkigt det var idag eller ?? :O visst vi började inte innan 9 men jag fick ju stressa iallafall eftersom jag vaknade mycket senare!! Och hela för middage satt vi med den där jekla uppsatsen om en vecka i ötzis liv :O HUR TRÅKIGT SOM HELST!!!!!!!!!!!! Och efter det hade vi idrott och friidrot var det vi hade, suger hårt på det. Asså det var verkligen fett tråkigt speciellt med 1,5 km i stek het sol!

Aja efter skolan tog jag och rebecca våra super coola cyklar och stack ner till stan och shoppade lite :D slutade la inte speciellt kul men inköpen är jag super duper nöjd med :D


strumpbyxor från H&M

super snygg kuvertväska från bikbok

mörka "jeans" från gina :D

Lite shopping blev det allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0