Förlåt!

anledningen till att jag inte kunnde fortsätta lägga upp i London var för att internett strulade och allt blev bara fel! När jag kom hem var jag så tröt och jag har helt enkelt inte haft någon som helst ork!! Sen har det varit ganske mycket denna helgen har bland annat varit på liseberg så därför har uppdateringen varit SKIT!!! Men nu ska ni få lite fler bilder från LONDON!! Miss it =(


Hahaha vilken bild va XD

vi är ju turister xO

Hahaha jag dööör typ av skratt varige gång jag ser denna bilden xD HAHAHAHAHH!

jag och alice i london eye <33

Jag är turist på picadilly xD
 
Ja detta var de intresanta bilderna jag tog i London men  jag shoppade ju såklart en hel del till bla


Såklart en I <3 LONDON tröjja :) Man kan ju inte åka därifrån utan att köpa en sådan !!

En miss sixty tröja :D

CC örhängen dock fakade :P cocco chanel (stavning?) xD

Har tyuvärr inga bilder på det som jag köpte sissta dagen men det var bla ett par ankelskor med klack, ett par svarta ray bands, ett flätat hår band, ett diadem med nitar, ett supergulligt armand i guld med en rosett, lite fler armand och ja sen kommer jag inte ihåg men något mer var det :D Joo sen blev det jushopping i tax free påväg hem så det blev en mascara från lancom och massa goodis =) Jaa och sen blev det ju dags att lämna detta underbara land och åka tillbaka till sverige med regn och rusk och dåligt med affärer "/

Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0