Igår kväll!

Jaupp igår kväll blev det tyvärr inget inlägg eftersom jag var med becca hela kvällen och vi kollade på film till typ halv tre och då orkade jag inte sätta mig vid datan och blogga. men vi hade ialla fall super duper mysig och vi åt den goooodaste maten i världen nämligen thaimat!!!! vi åt en som hette 3 små rätter och den var sååå himmla good. efter det satt vi och kollade på lite film där jag hittade världens snygging!!!!! Så mysade v lite med choklad och farmville xD Men ja som sagt en underbar kväll <3 TACK BECCA!!

i
posar med min hundra lapp xP


utanför tahijasmin <3

MATBAG!!!! :O

SÅÅÅ GOOOTTTT!!!!

Fotograf: Rebecca svensson   
kontakta henne på:  www.rebeccasvenssons.blogg.se

Såhär såg min underbara kväll ut <33 PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0