Vad tycker ni??

Nu har jag suttit hella morgonen och funderat på vad jag ska ha på mig första dagen i skolan på måndag. Så jag tog lite bilder och nu får ni helt enklet hjälpa mig genom att säga vad ni tycker :D


Lite enkelt avslappnat sådär, med söta klackskor till :)

Också en väldigt vardaglig stil med stygga ankelskor med klack till :)

Fortfarande väldigt avslappnat fast en något coolare stil :)

Eller den lite sötare stilen med små vita skor. Tror dock att jag skippar väskan
eftersom jag inte får plats med viktiga pappaer där i om vi skulle få det :)

Så vad tycker ni 1 2 3 4??

Kommentarer
Postat av: Elsa =)

1 den va jätte fin :D !!

2009-08-21 @ 13:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0