2 december

Ja nu sitter jag och gör det man SKA göra i december nämligen lysna på jul musik! Haha skulle pluggat spanska med linnea idag men kan la inte säga att det blev så jätte mycket med plugg men jag jag glömde den viktigaste boken i skolan så kunde inte plugga på så mycket. MEn jag tror nog att det ska lösa sig.

Märkte kanske att jag inte uppdaterade men hade en eftermiddag med lite blandade kännslor om man säger så. HAde super kul på kvällen när jag mamma och emmie bakade lussekatter och hahha asså ni skulle sett det var inte en fin deg utan en kladdig smet som mamma hälde ut på bordet hhaha som jag vek mig av skratt när mamma sa att hon hade för sig att det kanske var såhär den skulle se ut XD Söt hon är <3 Men tänkte att jag kundde lägga ut gårdagens outfit som jag lovade <3


man ser inte så mycket men bättre än inget :P

Hade också en mycket jobbig dag i skolan idag. Första lektionen fick vi tillbaka SO uppsatsen och det gick bra. På andra lektionen hade vi praktiskt NO prov gick inte bra -.- . På tredje lektionen fick vi tillbaka skriftliga NO provet (gick inte bra!) På fjärde lektionen hade vi musik där vi skulle sjunga upp vi faila!!! Och på femte och sissta lektionen hade vi engelska där vi blev inspelade för bande skulle skickas till holland där dom skulle se hur vi i sverige hade det på våra engelska lektioner-.- NOT A GOOD DAY! Nej men nu ska jag göra engelska och spanska och sen blir det nog tidig läggdags :P Spanska prov imon -.-

Puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0