FÖRSENAT!!!!

Shit detta skulle varit uppe får tre dagar sedan innan jag stack till borås (därför har jag inte bloggat btw) HÅÅÅÅ det är så himmla störande när det blir såhär men bättre sent än aldrig eller hur??

Hej Bloggen! Ja nu ska ni äntligen få bilderna som ni alla säkert väntat på :P Jo lite bilder på vad julklapparna innehöll. Även på vad jag köpte i göteborg så klart.

berlock till pandora armbandet <33

berlock till Thomas saabo halsbandet <3


Höga sockar och högtalare till datorn <3

år 2010 snyggaste killar kalender :P

Mascara med vibbrator

Dom SVARTA fick jag i julklapp och det var den absolut bääästa <33 Fick också biobiljett, ett armband, PENGAR! och lite prisentkort :P

 

Näe jag vari göteborg blev det också shopping såååklart!

 
söt liten topp

stor mysig tröja <3

Mina ÄLSKADE skor! Köpte också små "inlägg" Typ för bekvämlighetens skull :P


Svarta "byxor"

Svart bas ögonskugga från make up store <3


HAhah köpte en lite ring också mäst för att jag tyckte det var kul :D

JA detta var shoppingen i göteborg med BÄÄÄÄSSSTTTIISSSEEENNNN <33 Men imon blir det borså med elin kommer att äga fett :P Kommer dock inte att blogga eftersom jag inte kommer att ha datan med mig :)

Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0