Fredag :(

Japp då var det Fredag villket inebär att det är skola om tre dagar :S JAG ORKAR INTE !!!!!! Men den är ju ett måste "/  Just nu sitter jag hemma hoss min söta lilla Becca<3 Vi var uppe till typ tre för jag höll på med att fixa en header åt mig och becca men jag vet inte om jag blev så nöjd med min "/  Lite senare idag så ska jag, mamma,pappa och min syster bowla:D det ska bli jättekul. Och ikväll ska jag laga mat åt familjen och efter en hel den tänkande så kom jagpå vad jag skulle göra :D DEt blir en grekisk salad till förrätt, pepparbiff med lite klyfft potatis champinjoner och lite andra stekta grönsaker, ich till sist blir det en efterrätt som är vitchokladpanacota med lite olika bär. Jag tänkte också göra en kaffe drink som en fin avslutning :D VAd tycker ni?? bLir det bra :D

Ha det bäst<3

många kramar 1000 pussar<3

Kommentarer
Postat av: jessica

det blir jätte bra Fanny=) kraam Jessica

2009-02-20 @ 12:03:31
URL: http://jnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0