HEj<3

HEJ allihopa<3 Idag hajag haft en ganska stressig dag "/ JAg vaknade redan 8.00  villket man vanligt vis inte vill göra på lovet men jag behövde värkligen det.  Jag har städat mitt rum rikgtigt bakom sängen och allt men det är föórtfarande rörigt men det är inte dammit bakom sängen :D OCh så har jag duschat villket tar väldigt långtid för mig XD och efter det var jag på hajen i typ en timma för imon ska jag stå för maten och jag kommer typ inte komma på vad jag sko göra förens jag är i affären XD Och nu ska jag snart till stan och sen ska jag kolla på bio med beccan min <3 Sen ska vi ut och träffa Hanna, Elin och tommie tror jag :D Det ska bli kul <3 men nu måste jag sluta ska ta och vila lite innan jag åker till stan för jag är värkligen jättetröt "/ HA det bra allihopa<3:D

Många kramar och 1000 pussar <3! 


 Rebecca är hon med kort ljust hår och jag är den med långt brunt hårXD
Här var vi cirka 3 år XD


Kommentarer
Postat av: Rebecca

FANNY!! Gud vad jag ser ut!!!!! XD

2009-02-19 @ 20:43:36
URL: http://rebeccasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0