Kväll med Alice <3

Igår hade jag och Alice en helkväll tillsammans:D Allt började väldigt bra med bad på friskvågen:D Vi badede i vanlig bastu och ångbastu :D Vi hade värkligen jätte kul där :D Här är en fin bild på Alice i vattnet XD

När vi hade badat jick vi till cheer an beer eftersom vi hade bestält bord där :D

Pappa hade prata med dom för att se om det var okej att vi var där trots att vi bara är 15 men dom sa det det var okej:D När vi hade beställt kom dom och sa att vi inte fick vara där utan föreldrar så vi var tvungna att gå :( Så från att vänta på en oxfele fick vi köpa lite kykling och plock mat men det blev bra ändå :D


Idag ska jag till min kusinför  han har fylt år men först ska jag träna:D Ha en riktigt bra lördag <3

puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0