Lördag <3

Hej allihopa<3 Idag ska jag på min farbrors 35 årskalas det ska bli kul :D Jag ska också se till att få städat på mitt rum eftersom det ser ut om ett bombnedslag där innen :S Men nu är jag inne hos Rebecca eftersom jag har sovit över där igen med hanna xD Vi kom på det typ klockan tio men ja:D ´Vi skulle försöka vara uppe till klockan 6 men det lyckades vi inte med XD Men nu ska jag snart gå hem och göra mig iordning det ska fixas ganska mycket"/ ´Men imon blir det FOTOSKOLA!!!!:O`Så kul =) Men innan jag går så måste jag bara visa er ett par riktiga dröm skor :O <3

 Detta är två par riktigt fina skor ! Tänk om man någon gång i livet skulle äga ett par liknande skor!


Många kramar 1000 pussar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får säga till morsan att köpa sådana skor så kan du låna av henne.Hon får köpa i din storlek.

Moster och morfar

2009-02-21 @ 13:20:54
Postat av: Anonym

Men Hallå du har ju nyss köpt ett par jätte fina skor. eller hur.

Mamma

2009-02-21 @ 16:27:53
Postat av: jessica

stackars fanny. jag förstår om du vil skaffa en ny blogg som inte halva släkten läser. jag kan sluta läsa om du vill;)

2009-02-22 @ 21:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0