lov

Äntligen är det lov. Jag kan inte fatta hur sjukt skönt det är, inga läxor eller prov att tänka på<3 Jag och idag var det Fredagen den 13:E och jag har inte haft någon otur:D Jag har typ aldrig det xD Igår var jag också på stan och köpte en
T-shirt från gina:D Den var stor vit med ljusblåa ränder, fin tycker jag :D Jag ska försöka att lägga in en bild på mina skor också men som sagt har det varit något konstigt med att lägga in bilder. Asså den vill vill lixom inte så jag vet inte riktigt vad jag ska göra :( Men jag ska göra ett nytt försök imon jag lovar <3

Jag skriver mer imon och då är det ju alla hjärtans dag så då ffår ni alla bloggläsare ha det super bra <3

många kramar och 1000 pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0