Måndag :(

Japp då var men tillbaka i skolan igen och det är lika tråkigt nu som innan:(  Men igår var jag ju på fotoskola i Göteborg och det var super kul :D JAg lärde mig jättemycket och det var nästan pinsamt om hur lite jag visste om min egena kamera XD Efter att jag var klar där så åkte vi in till stan för att äta på buff house och titta lite på stan :) Jag hittade ett par as fina pumps som var vita med en liten rosett där fram:) Men jag var klantig som vanligt xD JAg prövade skorna och dom satt perfeckt och dom var på rea också så dom kostade bara 100 KR:O Aja efter att jag prövat dom såställde jag bara till baka dom :O Jag tänkte inte ens på att köpa dom, det var inte förens påväg hem då slog det mig XD Så jag var värkligen jättesur på mig själv hela kvällen xd MEn jag hittade ett par jättesöta tofflor som jag köpte idag istället XD
Men jag tänkte att jag kunnde passa på attlägga in två bilder från maten i fredgs :) JAg vet att dom är lite sena men endå xD


MMM Vitchokladpannaccota med caffe drink det måste vara livet =)

Ha det bäst nu

många kramar 1000 pussar <3


Kommentarer
Postat av: jessica

ok då fortsätter jag gärna läsa=) då kan du ju lära mig lite kamera trix nu när du kan. kraam

2009-02-23 @ 17:23:14
URL: http://jnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0