TORSDAG :(

Det har har värkligen varit en jobbig dag :( Var hos tandläkaren vid kvart i 9 och fick veta att jag tydligen gnislade tänder så jag ska få nogot konstigt att ha när jag sover =( sen var det skola villket jag inte alls orkade med och det var värkligen jätte tråkigt "/ Fick också veta att vi skulle skriva en egen låt på musiken :S Inte kul. Sen så slutade vi och så när jag kom hem tittade jag på en jättebra film PICTURE THIS heter den :D Nu ska jag plugga eftersom det är svenska förhör på deckade imon och jag har absolut nol koll! Ikväll ska jag vara med becca och baka lite det ska bli mysigt <3 Vem vet det kanske blir några roliga bilder ikväll:D

Många kramar 1000 pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0