Fredag:D

Jappdå va det Fredag villket jag tycker ar välldigt skönt:D Idag Har jag varit med Becca och pluggat xD Efter det va jag på F&S och tränade villket va välldigt roligt. Efter det åkte jag hem för att äta och nu sittar jag här och tittar på Let's Dance. och som ni säkert vet är Blondin bella med :D Själv hejjade jag på MOJJE! Stakars Mojje seriöst 36 år och blodpropp:O Aja nu vet jag faktiskt inte vem jag ska hejja på xD Nog om det xD Imon ska jag till stan med Linn ocg förhoppningsvis blir det några fina fynd :D Vi hörs av mer imon:D



Min söta katt ozzy <3


Massor av pussar och kramar<3

Kommentarer
Postat av: Emma Gynning

Tack!!



Hoppas allt är bra med dig!

2009-01-17 @ 13:25:01
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0