Snart så !! :D

Idag har jag varit i skolan vilket jag tycket va DÖÖÖ  trist! Vi har så mycke läxor och inlämningar nu så jag orkar inte :( Aja får försöka göra så gott jag kan :D Men efter skolan va jag med Becca vilket va mycket roligare eftersom vi var och hanlade till vårat sova över party imon :D 15 ÅR YES!!! FAsten att jag inte fyller år förens 5 Februari men endå XD .Det ska bli så himla kul! Vi har planerat allt. Vi ska spela sings  star, titta på film och bara prata:D det är 14 tjejer som kommer:D Alltså alla i klassen vilket gör det ennu roligare :D Aja ska försöka sova snart så att jag är pigg imorgon:D Det kanske inte blir något inlägg då men så fort gästerna åkt hem på lördag ska jag lägga in bilder och skriva om hur det va :D Aja ha det bäst alla där ute!

Många kramar och fler pussar !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0