"/

Som ni säkert har märkt har jag tagit en liten blogg paus den senaste veckan. Och jag tycker lixom att det är något man behöver göra lite då och då för att känna suget att blogga. Jag var varit innen på bloggen flera gånger men så fort jag ska börja skriva klickar jag upp en ny sida och går in på något annat, fråga mig inte varför det blivit såhär men jag antar att jag tappat lusten eller ja orken "/  Jag har lixom kännt mitt på dagen att ÅÅ GUD VAD KUL ATT BLOGGA IKVÄLL. MEn så fort jag lagt mig vid datna har all lust försvunnit !!!! Men nu åker jag till London på Lördag och jag LÅVAR att börja uppdatera mer nu! Vill verkligen att ni ska tycka om min blogg. Men som sagt åker jag till London på lördag och ni kommer att få följa med mig på hela resan med fina bilder och videoinlägg från hotellet. Så hoppas att ni kommer att tycka att det blir kul :D Men som sagt att jag fått tillbaka min lust att blogga en aning nu och ska därför bli bättre :D Ni vet att JAG älskar ER <33

P.S
Jobbar på min designa :P <33

Puss <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0