Förlåt !!

Förlåt men det här har varit den stressigaste dagen i mitt liv! Vi har typ haft massor av problem !! När vi väl hade hittat vägen till flygplatsen visade det sig att våra väskor vägde för mycket så vi var tvungna att börja byta en massa i väskorna för att inte behöva betala 1200 spänn :O Det är ju helt sjukt igentligen :S Och sen var det lite problem med hanbagaget  för vi hade elektronik i väskorna!! men sen så gick allt bra med flyget och så men så skulle vi ju ta oss från flygplatsen till en ststion inne i stan och då missade vi den som åkte först så vi fick vänta i typ 40 min innan den andra åkte !! Och när vi var framme i sstan skulle vi träffa Alice och hennes pappa men så hittade vi inte dom och allt var helt jättejobbigt!! men så hittade vi dom och då fick vi lite problem med tunnelbanan som skulle gå en bit bort från hotellet men det löste sig tillslut så vi kom fram till hotellet och sen stack vi ut till stan för att kolla runt lite och typ äta och det var supermysigt <33 Men måste sluta nu batterierna dör vilken cekund som häst så det blir tyvärr inga bilder idag för dom har inga svenska batteriutag här heller!!! Men jag ska försöka fixa detta så att ni ska kunna få alla efterlängtade bilder :D


Hann en fin bild från planet :D

Puss<33

Kommentarer
Postat av: ellen

Sv: Ja, ja lägger till dig nu :)

2009-07-25 @ 23:05:52
URL: http://eswalander.blogg.se/
Postat av: rebecca ;D

Det låter som en händelserik dag ;D Längtar tills du kommer hem!! Kommer du på onsdag elr torsdag? :))<3

2009-07-26 @ 12:51:17
URL: http://rebeccasvenssons.blogg.se/
Postat av: minaya

Tack snälla söta du för din fina kommentar och ditt inlägg. Jag uppskattar ditt stöd, du anar inte vad glad jag blir! //Minaya

2009-07-26 @ 18:48:27
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0