Frukost

Sitter just nu och äter lite frukost på mitt rum :D Orkade inte sitta där nere så det blev här. Men saken jag ville komma till var en sak som hände igår. När klockan var typ halv 2 och jag inte kunnde sova så tände jag lampan och började rita lite. Hahaha jag vet inte varför men det slutade med att jag började måla gubbar med lite snygga outfits, och istället för att bli trött som jag brukar bli när jag målar så blev jag helt fast i det och ville inte sluta. Inte för att jag målar bra men det var ändå kul att få ut alla sina mode tankar på ett pappaer :D Så nu ska jag hitta en gammal anteckningsbok och bara börja måla, klippa och limma :D Lite kul faktiskt och specielt när det är så tråkigt väder :D Aja måste hitta den där boken nu :P

Puss <33






Hahha ni behöver inte komentera hur fult jag målar för jag vet redan xD Men jag tänkte att det kunde vara kul för er att se vad jag menade. Hahah och kolla in pappret jag ritat på xD Spel papper :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0