Idag :D

Idag har det varit en väldigt slapp dag. Började med att städa lite på mitt rum som redan ser för Jäv*igt ut och sen så duschade jag lite och så :D Sedan åkta jag ner till stan och gick i typ 5 olika fotoaffärer för att kolla lite på UV-filtter till min kamera men det slutade med att jag hittade ett objektiv med soomen 77mm-300mm och nu har jag 18mm-55mm Så det är väldigt bra, så pappa sa att jag kunnde köpa det nästa månad, Yes

När vi kom hem åt vi lite jordgubbar med grädde och socker och efter det så stack jag och pappa till gammelmormor och det känns verkligen bra efter att man varit där för man vet hur mycket hon uppskattar det. När vi kom hem kom linnea och då åkte vi till nöjesparken för att sälja lotter på allsången. Och jag kan la inte säga att det var jätteroligt men det var helt okej om man säger så. Sen åkte vi hem och kollade lite på TV :P Och nu ska jag bara fixa mig lite och sen så ska jag SSSOOOVVVAAA <33 Puss på er :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0