På "kalaset"

Jag vet inte riktigt vad man ska kalla det men iallafall. När vi kom hem efter konfirmationen i kyrkan kom gästerna.När alla kommit plockade vi fram bufén och så åt vi. Jah och Tamara som var med mig minglade runt lite och sen så öppnade jag alla mina fina presenter. Detta fick jag


Ett THOMAS SABO halsband

Ett THOMAS SABO armband

Ett pearls for girls armband

supersöta silver örhängen

Vaker silver ring

Superfint halsband

PANDORA armband med tre berlocker men ska dock byta till en större och lite silvrigare kedja

Guld fotlänk

MATRIX shanpoo, Balsam och värmeskydd spray

Och så klart pengar :D

Måste bara säga att jag är super glad för ALLT!! Tack alla för dom fina presenterna.

Måste bara lägga ut en bild på alla som badade XD

Fast tyckte inte att det var så kul när två av dom tog sönder min rosa luftmadrass!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BLEV SÅ J***A
arg på dom !!!


Jag får inte glömma att tacka min underbara mamma som fixade kalaset för mig! Så fint var det <33

puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0