FÖRLÅT!!!!

Asså förlåt men mitt internett har inte funkat så sitter vid våran stora data nu, men nu vet ni iallafall varför jag inte uppdaterat.

Igår började jag dan med Elin nere på stan där jag köpte en hög rosa tjol på gina för bara 99 kr!!! REA! Ni får bild när mitt internett funkar ;). Efter stan åktevi till kyrkan för att ha lektion och jag måste säga att det var ganska slappt. MEn snacka om dålig tid!! 13.00-16.00 jag menar det är ju mitt på dagen vem orkar slösa hela dagen där?? Aja det måste göras. Efter kyrkan åkte jag och elin hem till mig och solade och badade, mysigt värre. Vid 18.00 skulle jag och pappa åka och köpa thaimat eftersom vi var själva, men det tog typ 30 min innan vi hittade ett ställe som var öppet men aja det var värt det. När jag kom hem var jag med elin igen och vi hade det super mysigt!! Vi skulle nämligen sova på hennes studdsmatta, och vi gjorde det. SUPER MYSIGT VAR DET!!! Puss på dig elin <33

Idag vaknade jag vid 7.00 av att elins mobil satt på alarm för hon skulle gå ett varv runt huset. Ni undrar la varför, men det är bara för att hon ska bevisa för sina föräldrar att hon kan ta hand om en hund. Och så somnade jag om i typ tio min för sen hörde man ett barn som skrek JAG ÄLSKAR DIG MAMMA på dagiset som liggen typ 5 m från hennes hus xD Så vid 11 åkte jag ner och mötte sonja (pappas faster) för vi skulle kolla på en konfirmations present till mig. Det blev ett jättefint halsband och en lika fin ring <333 SÅ FINT!!  Sen åt jag lunch med mamma och pappa i kärleksparken och sen stack jag till kyrkan. Idag hade vi lektion i typ 1,5 timmar och sen fikade vi och spelade basket xD Hahah ja så slappt är det :P Ja och jag kom hem för typ en timme sedan så jag har bara slappat och mina kusiner kommer om typ 10 min så ska dom bada lite här och så. Sen ska jag sova över med elin igen ;P MYSIGT VÄRRE <33

Puss <33 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0