Har helt glömmt bort!

Jag har ju helt glömt bort att lägga in bilderna på vårat rum som vi hade på lägret. Så dom kommer nu, lite sent jag vet men bättre sent en aldrig brukar man ju säga.


JA det var inte mer en såhär att visa, men cist var det fint <3 Hahaha men jag kan inte säga att det såg ut såhär efter ett tag xD Det var värre än mitt rum, och det är inte bra!! Kläder, skor till och med underkläder låg överallt på golvet och ingen hade koll på något XD Aja mysigt var det <33


Tog denna bilden precis innan vi skulle lämna rumet "/ Känndes ledamt. Hahah men vi fick gå tillbaka och damsuga en extar gång XD

Kommentarer
Postat av: rebecca ;D

min favoritbok (a) ;D xD<3

2009-07-08 @ 22:40:18
URL: http://rebeccasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0