Hummm??

Asså jag har suttit här i ca 20 min nu och funderat på vad jag ska skriva om men jag kommer inte på något "/  Så jag kan la bara skriva lite om vad jag gjort idag :D

Började med skolan där vi spelade brännboll, hahah super kul ;P Själv gjorde man ju fri varv såklart! Sen hade vi matta där våran lärare skulle försöka göra något roligt och han fick såklart bara kritik för det eftersom han ide SÖG! Medans parallel klassen fick baka för 5 gången så skulle vi göra tips promenad:O Snacka om dålig fantasi "/ och i slutet av dagen var det årliga fotbollsmatchen mellan lärarna och 9: orna, lärarna vann !

Efter skolan var jag en stund hos Farmor , mysigt <33 Sen skulle jag och Emmie baka bullar. Hahahah asså ärligt snacka om att man fick sen en mycket klumpig sida av henne xd Jag vågar kanppt tänka på vad som skulle  kunna hända om inte jag var med ! Aja slutresultatet blev jättebra :D

Nu har jag nyss duchat och ska kolla lite på vänner och imon ska vi vindsurfa och laga mat i skolan :D

PUSS <33

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hejsan!



Vill du ha ett gratis plagg från Calvin Klein, Dolce & Gabbana, Ed Hardy, Emporio Armani, Fornarina och många fler kända märken. Kom ihåg att jag sa GRATIS! Om du är intresserad, klicka då



http://perfects.blogg.se/2009/june/tavling.html



MvH Isabella Craftman!

2009-06-10 @ 17:07:32
URL: http://perfects.blogg.se/
Postat av: jessica

hej söta Fanny. fick din inbjudan idag. jag jobbar tyvärr o kan inte komma. men resten av familjen kommer=)kram

2009-06-10 @ 18:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0