Idag <333

Idag har det varit en ganska slapp dag nere på stan med Jeanna, Linnea och Alice. Super mysigt var det! Dock fick jag inte köpt något "/  Men det kan man inte alltid förvänta sig att göra. När jag kom hem la jag mig och vilade en stund och sedan duschade jag. Och nu har jag legat i typ två timmar och bara kollat på Gossip Girl!! Så himla bra är det <3 LOVE IT!!!!!!!!

Nu har jag lagt ner lite tid på mig själv och målat naglar och så. Nu ska jag snart åka till Linnea på tjej middag. Tror det kommer att bli super mysigt <33

Outfit

HAhaha snyggaste bilden xD Men visst har jag blivit lite brun iallafall <3

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Linnea ;)

det var supermysigt:) <3 tack för presenten och för att du kom=)<3

2009-06-28 @ 16:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0