Mysigt<3

Kom hem vid kvart över 1 från cicci och peter, super mysigt hade vi det. Vi åt god mat och jag stod för efterrätten. Såhär blev den

Jättegod var den <3

Resten av kvällen satt vi och pratade. Hahaha jag, emmie, david och gustaf hoppade dock studdsmatta xD Kul vare ! Sen fick jag också en sminkning av Cicci, hon är nämligen frisör. Fick också typ världens bästa konfa present av dom. En hårklipning med färgning och allt, och det bästa är att jag får det i förskott så att man blir snygg och fräch innan konfirmationen! Super bra ju. Men nu ska jag sova <3

Sov söta mina söta små blogg läsare <3

Kommentarer
Postat av: Denise

Hej hej!

Vad ska du hitta på den här soliga dagen? :)

2009-06-27 @ 08:03:46
URL: http://friskey.blogg.se/
Postat av: SaraChristina

FÖLJ MIN NYA BLOGG! BEHÖVER LÄSARE ;)

2009-06-27 @ 13:56:08
URL: http://sarachristina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0