SKOLAVSLUTNING!!!!

Äntligen är årskursen 8 avklarad och det är SOMMARLOV! Asså det känns verkligen jätteskönt. Okej det känns såklart jobbigt att veta att man inte kommer att få träffa alla klasskompisar men dom flästa kommer jag nog ändå att vara med :P Det jobbigaste var nog ändå att lämna våran svenskalärare som började gråta eftersom vi inte kommer att få träffa henne mer"/ Skulle bara ha henne denna terminen, och jag kan inte säga att jag inte tyckte att hon var sträng för det var hon, men hon tänkte ALLTID på oss i lassen och var så himmla snäll. Hon bakade till oss och har hjälptt oss jätte mycket med skoldisconoch osv. Riktigt ledsamt var det!

Något som också var ledsamt var regnet!!! Kan ni fatta? Pissregn på skolavslutningen !!! Aja det var mysigt ändå!

Så här så man ut iallafall

Hahah jag ser lite rolig ut på denna bilden jag vet :P

Söt bild på alla mina söta tjejkompisar <33


sen en bild på super söta Alice <33


Efter skolavsutningen åkte vi ut till FRIDAS för att äta skolavslutnings lunch och fira pappa eftersom han fyller 42 :P Vilken hubbe han är nu xD

Jag åt örtmarinerad fläskfilé, potatisgratäng och örtsås <3 Super gott var det !!


När vi kom hem åt vi jordgubbstårta som jag själv har gjort


Super gott var det!!!!

Puss på er <33

Kommentarer
Postat av: michellevonwalden

Grattis grattis :) hoppas du får ett toppenlov :D

2009-06-13 @ 23:51:34
URL: http://michellevonwalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0