Snart stan <3

Hej bloggen<3 Hur har ni haft den en solig dag som denna?? Själv hade varit bara fint. Började med att vara i kyrkan klockan 9, tänk att detta var den sissta riktiga lektions dagen innan vi konfimeras.

Efter kyrkan åkte jag ner till stan en snabbis med linnea för att kolla in ett par byxor på H&M. Asså jag ÄLSKAR DOM!!!!!! Jag vill verkligen ha dom, så jag har lagt undan domtills lite senare idag. Och anledningen till att jag inte köpte dom var för att jag inte hade mitt kort med mig. Men vid halv 4 sås ska jag sticka ner igen för att köpa dom!! Och så ska jag vara på salongen vid halv 5 för att toppa,färga och slinga håret!!!! Ska bli så kul<3

Just nu så ligger jag i skuggan på våran baksida, har redan bränt migg så att det räker nu "/

Men ni får ha det bäst <33



puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0