Dag med jeanna:D

Idag har jag inte hunnit skriva eftersom jag har haft fullt upp.  Först solde jag GT och då var jag verkligen på strålande humör. Senn var det kyrka och det var inte alls roligt. Men sen var jag med jeanna :D Vi gick ner till stan med våra kameror för att ta lite kort och så. Vi passade också på att ta en lunch på espresso house och jag åt en jätte god grillad kykling macka


Senn tog vi lite fler bilder och tittade lite i affärer :D Jag hittade en jättefin käning som jag skulle kunna ha på skolavslutningen. Och jag hittade ÄNTLIGEN byxorna jag har pratat så om, så nu har jag laggt undan dom så det blir stan imon med<3 Men byxorna var 100 kr billigare än jag räknat med så får se om det blir en gullig lite väska eller kanske en tröjja? Aja vi får la se ;P Men här kommer lite bilder som jag tog idag.








Men nu ska jag ta en snabb dusch och sen ska jag SOVA <3 Natti natti alla bloggläsare <3

Många kramar 1000 pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0