Emilia

Idag har jag varit i kyrkan på komfaträff kan man la kalla det XD Vi tittade på en film som var väldigt tråkig. Och nu på kvällen har jag haft det super mysigt med min mamma<3 vi har tittat på melodifestivalen och bara mysat<3 Men när vi då satt där och skulle få se alla som kommit vidare till fenalen så kom Emilias låt You're my world úpp då eftersom den hade gott vidare och jag måste bara säga att jag ÄLSKAR DEN LÅTEn asså man blir värkligen jätteglad av att lysna på den! OCh inte bara låten utan Emilia är värkligen jättesöt! OCh hennes käder så fint!!!!! ÅÅÅÅÅ JAg vill också kunna sjunga som henne och jag vill ha hennes KLÄDER <3 LOVE IT!

Kola in denna bilden ! Så söt!

Aja ska städa lite på mitt rum nu och sen så ska jag sova:) Ska upp tidigt och sälja GT och på kvällen blir det tjej middag hos Linn SÅ MYSIGT <3

Många kramaar 100 PUSSAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0