:(

Nu ska jag då berätta vad det är som har hänt idag . Allt började med våran första lektion på marieldal. Vi satt i caffeterian på mariedal då innan lektionen började och så hängde jag min jacka på stolen. Vi satt la i lektionssalen i 20 ,min senn skulle vi gå ut och arbeta fritt på skolan. Då såg vi att jag hade glömmt min jacka i caffeterian och då hade dom tagit mitt läppglans och smetat ut det på insidan av jackan, mitt gymmkort som också låg i fickan hade dom vikt på mitten och typ målat på den. Men det värsta var att dom tagit mina nycklar som också låg i fickan :O Så nu har jag ingen husnyckel,cykelnyckel eller skåpsnyckel till skolan :( Och nu ska allt typ polisanmälas och jag vill inte göra sådan stor grej av det :( Men nu ska jag vara med alice och så ska vi åka och träna så att jag kan fixa ett nytt kort "7 Hoppas att ni haft en bättre dag än jag !!!


Många kramar 1000 pussar<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0