Fint väder <3

Nu sitter jag är inne på mitt rum som är ny städat XD Blev klar ovanligt tidigt idag med så jag hann fixa iordning på mitt rum efter allt pyssel igår kväll :) Men igår glömmde jag dra ner rullgardinen så jag vaknade upp och såg att det var jättefint väder ute :O Är det inte fantstiskt!! Jag blev verkligen jätteglad :D Så idag blev det kanska våriga kläder och mitt nya fina lillar hårband<3  Igår när jag skulle åka och träna vid 6 tiden så var det hela 7,5 grad ute :O :D Våren är påväg:)
Men nu ska jag borsta tänderna och titta lite på VAKNA MED THE VOICE! :D Ha en underbar dag <3


Ett kort på edt fina vädret jag vaknade med idag :D Men måste säga att jag
stör mig lite på trädet XD

Många kramar 1000 pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0