Gekås <3

Nu har jag ÄNTLIGEn kommit hem från gekås:D Måste säga att jag är veldigt tröt XD Det var väldigt många folk där och jag har kommit på en sak, Att det är alltid tjuriga tanter som ska knö sig fram och så är det oftast deras stakar¨s man som måste köra vagnen :( Det är alltid så :O Men nog om det nu ska jag lägga upp bilderna på det jag köpte :D

                                                                                                     
en tvättvante :) fattar inte                                               hellokitty sopbubblor
riktigt varför jag köpte den XD                                                    :D  


                             
En rosa colgate                            choklad Ansiktsmask
eltandborste :D

                   
Limstift :D söta?                             Hårinpackning <3

                    
Ett gulligt halsband :D                      Stift 0,7

                                  
Lösnaglar <3                                    pannband? Får se 
                                                          hur jag ska använde det

                           
facescrub <3                              Och min underbara
                                                         ring från H&M <3

Ja detta var allt :D Det blrv lite små saker bara :D Men jag fick faktiskt köpt en present åt emmie XD Men jag skriver på måndag vad det var fall om hon skulle se detta XD Men nu ska jag gå och ta en lån dusch med hår inpackning och så =) Senn ska jag fixa någlarna :D Skriver mer ikväll :D Ha det bra :D

Många kramar 1000 pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0