Inte så bra :(

Var i skolan idag:) Det var kul och slappt eftersom det bara va 11 av 24 där idag :D På eneglska lektionon gjorde vi frukt sallad med glass :D På idrottslektionen var vi och simmade, fast jag var inte med eftersom jag hade jätteont i halsen "/ Och nu igger jag i min säng och har JÄTTEONT i huvudet :'( Så nu ska jag titta lite mer på vänner (Världens bästa serie btw) Men nu ska jag sluta:D Men hoppas att jag mår bättre tills imorgon för då ska jag färga håret :D Är verkligen tröt på min hårfärg för den är ju typ orange :S Men imon kommer min frisör hem till mig för aatt försöka fixa det :D Och då kan jag ju inte vara sjuk:D Men kolla in min hårfärg på dagens outfit så kommer ni att se min FULA hårfärg :O Men ha det bra <3



Hihih en suddig bild på när jag tappade min
pucko flaska på kvantum XD

Många kramar 1000 pussar <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0