Måndag :(

Japp nu dag nya tag eller är det så man säger ? Aja det är ju måndag och det betyder att det är långt kvar till heljen :( Det är nog därför måndagen är värst eftersom det är mycket längre kvar till heljen är det är på tisdagen eller typ torsdagen XD Vet inte vad jag snackar om XD Ja men ska till skolan aldeles strax fattar inte hur men av någon anledning känner jag mig exxtra pigg och glad idag :D Trots att det är måndag :) Men idag skajag försöka att komma ner till stan för jag behöver verkligen ett par nya thigtsbyxor från gina men när jag var där i fredags var dom slut :O + att mina lös naglar har trillat av :S INTE BRA ! Men det är fint väder här idag så det ät ju kul eftersom jag är desperat efter vår och sommar nu !! Drömde att jag vaknade och det var grönt på alla träden<3 !! Men skriver nog mer ikväll <3


Detta kortet är taget 08-04-28 vilket betyder att det är typ en månad kvar till det ser ut såhär <3


Många kramar 1000 pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0