Shopping:D,Igen XD

Idag var jag på stan med Jenifer och Alice :D Jag fick ju faktiskt strukit över två saker från listan :D Men anledningen till att jag åkte ner till stan var ju för att jag skulle köpa present till Emmie , Men nej nej det hittade jag ju ingen så nu måste jag åka net till stan igen villket jag tycker är kul:D Men inte plånboken XD  Men idag blev det en shorta från ginatricot:D


Också ett fynd från MQ :D



Snyggt ?? Det kostade bara 50 kr :D HIhihih kan ni tänka er?? Jag är super nöjd :D

Ska bli kul att se hur många som är i skolan imon :D Idag var vi bara 9 av 24 XD Hahah tror nog att det var lite Prov sjukan eftersom vi hade engelska prov idag XD Jaja ska kolla klart på den rätte för rosing nu och sedan blir det desperate houswives och till sist christin :D DEtta ska bli en riktig tv kväll! Ha det bra <3

Många kramar 1000 pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0